2013. június 20., csütörtök

Sziasztok!

Sziasztok!

Újra jelentkezem, sajnos már nem résszel. Megint egy kis rizsa:


Köszönet nyílvánítás (mégegyszer):     

Köszönöm az utolsó fejezet alá, a  6 'Sírtam rajta -mot', és a 3 megjegyzést. Tényleg nagyon köszönöm a sok gyonyörű szót, és hgy vettétek a fáradtságot és írtatok pár sort. Azt a rengeteg olvasót is, mind nagyon- nagyon köszönöm. Úgy gondolom, hogy a blog 21 olvasójával, össze gyűlhetne 21 'Sírtam rajta' ill. 'Rossz lett' értékelés.
Továbbá el sem hiszem, hogy annak ellenére, hogy 21 olvasóm van, 32 szavazat jött, hogy melyik blogomat valósítsam meg. Mivel ez a következő pontba tartozik és nem a köszönet nyílvánításba, így lentebb olvashattok bővebben a szavazás eredményéről és a részletekről. A köszönethez még jár a kisebb meglepetésem is:
Nagyobb méretért katt a képre.
Egy nagy Emléklap MINDENKINEK, mert ez MINDENKINEK szól KIVÉTEL NÉLKÜL. Ez egy fajta hála is. :)

Szavazás ill. új blog: 

Mivel ti is láthattátok/láthatjátok a többség a 2.) blogra a [Louis Tomlinson Fanfictionra] szavazott, de ebben közre játszott Facebook -os, "szavazás" is. Így újabb történetet olvashattok tőlem, még hozzá egy rémsztorit, miként viselkedik, cselekszik a legidősebb banda tag. Már fent van a prológus és az első rész is. Remélem bekukkantottok, és tetszeni fog az a történet is, és hagytok magatok után nyomot. ;)

Nem hittem volna: 

Hát, komolyan nem hittem volna, hogy a blog végén 2 BLOG VERSENYRE is fogok jelentkezni. Megleptem saját magamat is. Két képet láthattok oldalt a modul sávban, és a képekre kattintva bejönnek a blogok is. Jelentkezzetek ti is! Nem sokára hozom a fejleményeket a versenyekről :)
 

Az élet nem áll meg:

Az élet nem áll meg, a blogon, ugyan úgy fogok bejegyzéseket írni, olvashatjátok majd a köszöneteimet, amiket halálra untok már, de tényleg nem tudom elégszer kifejezni mennyire hálás vagyok. Valamint készülök nektek egy kisebb játékkal, amint elkészülök vele, fel is rakom. Egy kisebb felmérést fogok végezni, kíváncsi vagyok, mennyire figyeltetek a blog olvasása alatt. ;)

Most csak ennyivel jöttem, ha valamit elfelejtettem, majd még szólok!

Lova ya, xoxo B♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése