2013. június 6., csütörtök

ÚJ BLOG! KÉRDÉS, HOGY MELYIK?

Sziasztok! Mivel sajnos már csak 2 fejezet van hátra a blogból így arra gondoltam, hogy nyitnék egy újat. Ezzel eddig nem is lenne semmi gond, ha nem lenne 2 ötletem. Mérlegeltem, hogy melyiket tudnám jobban megvalósítani, és mivel mindkettő nagyon tetszik nekem, ezért nem is tudtam dönteni. Rátok bízom és kommentbe a számot, amelyiket szívesen olvasnátok, illetve kiraktam az oldalra egy szavazást, oda is lehet pipálgatni.

1.) /3 évvel később/
Egy szép nyári napon csöngettek a Direction rezidencia ajtaján. Louis megy kinyitni az ajtót, hisz barátnőjét a gyönyörű Eleanor Caldert, és Zayn kedvesét várják. Ám Louisnak csalódnia kellett, mert az ajtóban barátnője helyett egy kislány állt. A csöppség mindenképpen Zaynnal akart beszélgetni, aki éppenséggel valamelyik plázában lófrál Niallal. Hogy mit akarhat egy 10 éves pici lány a híres Zayn Maliktól? Tartsatok Halleival és megtudhatjátok!

2.) 
Ismeritek az One Directiont? Igen? Remek, akkor nem kell annyit mesélnem. Szóval a híres neves One Direction költözik.Nem is lenne ez olyan nagy cucc, ha egy sima, sztárokhoz való, London leggazdagabb környékén, egy villát szemeltek volna ki. Ám, a választott ház nem mindennapi. te mit tennél ha egy kísértetházba költöznél? És szerinted mit tenne az One Direction? Félelmükben elfutnának? És mi van ha valami odaköti őket. Különösen egy személyt. Vajon a mindig bohókás Louist miért nem ijed meg? Miért érdekli annyira a poénos Tomlinson kölyköt? Tarts velük és kiderül. VIGYÁZAT!!! A történet tartalmazhat ijesztő, félelmetes részeket, valamint trágár szavakat is előfordulhatnak! Felelősséget nem vállalok!

Még most az elején leszögezném, hogy ez NEM tipikus LOVE STORY. El akarok térni a sablon témától, és valami nagyon egyedit szeretnék összehozni. Így egyikben sem lesz különösebb lány szereplő, szerelmi szál egyedül az elsőben fordulhat elő Perrie és Eleanor valamint Hallie a főszereplő. :)

KOMMENTBE A SZÁMOKAT! ;)

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem mindkettő tetszik de az 1. az jobban. De a 2.-dik is :D Innen már a te döntésed.

    Puszi, Candy

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az első,engem az érdekel a legjobban így hogy elolvastam!!Remélem sikerült segítenem!

    VálaszTörlés
  3. Jaj..nekem mind a kettő tetszik..de talán a második jobban :)

    VálaszTörlés
  4. nekem az elso jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a második jobban tetszik!:)

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő. Tudod mit? Kezdd el az egyiket, fejezd be majd csináld meg a másikat is!!! :)

    VálaszTörlés